Vid rodret

En bra text dök upp. Det är alltid jag själv som sitter vid rodret till mitt liv. Även om det ibland är skönt att släppa taget och be ngn annan styra ett tag. Idag känns det som vår. Både i luften och benen.
Vi gick en kort promenad 😂😂😂. Och var ute 2.5 timmar. Hann me mkt. 

Letade efter en sak bland mina foton idag och då dök Pappa upp.

Saknad i massor även om jag nu är van vid att du inte finns. Tänker inte längre att jag skall ringa dig. Funderar inte på om du behöver ngt handlat. Tänker oftare på våra resor och andra fina minnen som finns. Jag är säker på att du och Farmor sitter och skrattar gott åt våra upptåg. Tänker på att överallt jag ser kort är du glad  överallt i mitt hjärta finns du med glimten i ögat. Du hade svackor som alla har men aldrig långt bort till skratt. Jag är övertygad om att du mår bra. Och nu har du både Jerry W och Lill-Babs hos dig. Dom lär fortsätta underhålla i himlen.

Saknad varje dag 💞.