Vad händer?

Vaknar och i sängen ligger ngt som känns som dött🙈. Tittar och ser min arm.

Att man inte blir förvånad. Haft ont i 2 månader. Världens huvudvärk, ont i armen o handen 😥. . Lite massage o Ipren sen känns livet bra.

Så just idag surar kroppen ihop och visar att jag måste lyssna. Hade redan en tid hos läkaren idag för jag visste att ngt var fel🙈.
Inflammation i armbågen. Spridit sig upp till nacken. Nice 🤔not!.
Ja du kropp jag hör dig och lyssnar på irritationen du visar mig.
Läkarens ordination. Vila. Inte lyfta. Inte sitta vid datorn.
Medicin och sen träna. 
Ja sämre kan man ha det.
Döda armen lever ju ville bara visa mig att den behöver vila💖💖.

Jag lyssnar på dig min kropp. Fast du pratar så tyst så alla andra behov kväver din röst.
Jag har full förståelse för att du då väljer andra vägar att visa mig på att du inte mår bra. Du är ju den enda kropp jag Har så jag lovar att sköta om dig bättre 💖💖💖💖💖..

Har ändå massa böcker o lyssna på. Får bli promenader o lyssna på böcker nästa vecka.