Att titta på sig själv

Jag tror att många skulle behöva kliva ur sig själv och sitta på sin axel en dag och reflektera över vad och hur man gör saker. Är nyttigt för alla.

Jag har en bild av mig. En bild på hur jag är, ser ut och agerar. Den bilden är jag den enda som har. Alla andra har egna bilder av mig. Och alla tolkar mig olika. Några gillar mig och mitt sätt några har svårare för det. Och det är så världen är.
Jag funderar aldrig på hur andra upplever sig själva. Jag tror ju att dom och jag har samma bild 🤔.

Jag vet precis som jag skrivit förr hur otroligt viktig kommunikation är. Om vi kommunicerar på olika sätt är det lätt att vi missförstår eller tolkar varandra fel.
Skilsmässor beror ofta på att man ngn stans i förhållandet har slutat att kommunicera med varandra så att man förstår det man kommunicerar om.
Vi tjejer (ofta) förväntar oss att killar skall tolka saker vi inte uttalar.  Skumt för killar behöver ju så tydliga direktiv som möjligt.
Om det gäller saker för dom som dom inte tycker är viktiga. Ex vad som skall handlas. 

Läser ibland olika bloggar. Följer för närvarande ingen. Läste en förut som handlade mkt om träning men hon slutade blogga. Synd för hon skrev så bra.

Läser min egen ibland för det kommer upp på FB och det är skoj Att se mina tankar o funderingar från andra år. 

Nu kommer hösten. Mörkt och första förkylningen har landat hos mig. Jag äter Ipren och dricker Fitline och hoppas att det blir en kort light version 🤣🤣.