En undran

Varför måste man kämpa? 

När Gud skapade oss tänkte han verkligen -ingen skall få glida på ett bananskal?
Så fort jag ens tänker tanken att nu är det länge sen jag var sjuk - smack blir jag sjuk.
Eller nu börjar jobbet kännas normalt - smack kommer direkt en utmaning.
I min kropp finns det maskar som äter upp mig inifrån, det är jag helt säker på. 
Jag kämpar. Äter allt jag kan av vitaminer osv. Men ändå gör sig sjukdomarna sig påminda. 
Inte alla samtidigt men alltid ngn.
Jag ska inte gnälla-det är inga dödshotade sjukdomar. Men ack så tröttsamma.

Just nu behöver jag få energi och en plan för framtiden till mig. 
Jag blundar och tänker riktigt hårt -PAPPA- hjälp mig. 
DU skulle lätt ha gett mig råd. Sett till att jag vetat vad jag skulle göra.
Men jag litar faktiskt fortfarande på dig. Så jag kommer att sova i natt. Och förväntar mig att du tänt en idé i mitt huvud under natten 💖💖.

Tänk om man kunde äta bomull så att allt blev bra. För bomull är mjukt och rogivande 😂🤣.

Nog med kryptiska tankar.

Jag gör det jag är bäst på. Fokuserar på ngt bra och låter framtiden komma med det som är meningen. Finns ingen ide att oroa sig för sånt jag inte kan påverka här och nu.

Texten idag är riktigt tänkvärd. Pengar-hälsa-döden.