Arbetslivet och livet

Så härligt att veta att varje dag lär man sig ngt nytt. Det finns vissa saker man inte upplevt. Men var så säker. Dom kommer även till dig när du minst anar det. Livet är till för att uppleva o lära sig av det man upplever.


Taggade idag 2 av mina fd chefer i ett inlägg eftersom det är chefens dag. Och en av dom skrev;
Tack Ewa men det är lika mycket personalens förtjänst att chefen "blir bra". 
Hans ord är så kloka och visar på varför han är bra 😊.

Har 4 saker som är bra att tänka på när det gäller livet i allmänhet. Både på jobbet och saker man gör privat.
1. Skjut inte upp till imorgon det du kan göra idag.
2. Allt händer av en anledning. Allt som händer är för att vi skall lära oss ngt.
3. Clean start. Det som har hänt har hänt, det kan jag inte göra ngt åt. Det jag kan påverka är mitt NU.
4. Min framtid är oskriven.

Ha en riktigt fin helg.