Mina tankar-mina känslor

Hittade en bra text idag som fick mig att fundera.

Mina tankar och mina känslor är bara mina. Vem kan säga att dom är rätt eller fel. Vem kan säga att deras är mer rätt än mina.
Det jag tänker och känner är ju utifrån mitt liv och min syn på mitt liv.

Jag tycker vissa saker är mer roliga än vad andra gör. Jag hör ibland och ser hur andra reagerar på samma sak. Jag är otroligt tacksam över att jag inte påverkas. Det har varit en otroligt lärorik tid just nu. Jag har varit med om saker jag inte visste fanns.
Det lägger jag nöjd i min ryggsäck. Inte alltid ngt man vill uppleva men jag vet att allt har en mening.
Jag och flera i min närhet går ännu starkare ur detta och med en härlig energi som vi tar med oss in i 2018

Det har lärt mig att ännu mer vara ödmjuk och tacksam för den ork/energi och glädje som finns inom mig. Till och med jag är förundrad över att den aldrig tar slut. Men jag tror det beror på att jag lärt mig fylla på med rätt saker i rätt tid.

Nu helg och lite inplanerat som ger mig lugn.

Ta vara på allt som händer. Ta lärdom. Allt har en mening. Ibland kanske meningen är att testa våra gränser eller att få oss att fundera-är detta rätt plats för mig i mitt liv just nu?

Och det är bara DU som kan påverka vart DU e just nu💖.