Attityder och annat

Jag är i en situation just nu som gör att jag lär mig mer om människor i min omgivning. Ser hur olika vi reagerar på saker som sker. Hur personer som jag inte trott skulle ta plats, växer. Och andra som drar sig undan istället för o fortsätta som vanligt. Alla reagerar och agerar utifrån sin egen syn på vart vi just nu är i våra liv.


Jag ser attityder jag inte varit med om på länge. Men jag köper att man reagerar olika och agerar olika utifrån vem man är och vilken ryggsäck man har.

Jag är glad att Livet lärt mig mkt och att jag har en hög stresstålighet.

Just nu står det i min framtida för livet -flytt. Ni som känner mig vet att det många kroknar för och tycker är jobbigt reagerar jag tvärtemot på. Att använda flyttkartonger innebär förändringar och sånt gillar jag.
Struktur är mitt mellannamn så ser fram emot vad som finns för mig i framtiden.
Backspegeln stänger jag. Ingen idé o älta.

Min energi tar slut ibland precis som på alla människor men jag har så bra sätt att fylla på den. Jag suger glatt i mig små kommentarer som värmer. Mitt barnbarn sa- mormor du e lite tokig med mkt snäll 💖. Sånt värmer gott.

Nu helg och att umgås med nära är temat för helgen. Så att själen fylls på inför nästa vecka. 
Jag gillar dagens text. Attityder är bra. Man ska ha attityd men me en glimt i ögat 👍🚘.