Saknar massor

Just nu saknar jag min pappa massor av olika anledningar. Saknar honom frisk. Saknar att jag alltid kunde prata med honom om allt och bolla olika saker. Oj va jag skulle behöva det nu.


Får ta en egen stund idag.Notera ner mina funderingar. Skriva mina tankar och titta på det utifrån vad han skulle sagt.

Jag vet nog vad hans ord skulle vara. Han skulle säga -du löser det här. Klart jag gör men hur? Vad vill jag?

Har en tråkig period med huvudvärk sen flera veckor. Blev bättre förra v men igår kom den tillbaka igen. Vaknade idag med lika ont. Gör humöret lite mer känsligt 😂.

Att det sen snöar när jag längtar efter sommaren gör saken inte bättre.

Just ja-finns en mening med allt. Hm🤔. Undra vad meningen med frustration-huvudvärk-snö är 🤔🤔.

Tittar upp mot himlen.  Brukar säga att den speglar hur pappa och Tuss mår. Vad är dagens väder för känsla. Brr kanske en kylig känsla och speglar hans tips till mig. Var kall. Kan va bra.

Saknar dig så otroligt mkt 😍. Hoppas du har det bra.