Livets lott.

Skulle så gärna tjuvkika på facit. För visst måste det finnas ett?

Eller en plan för livet. Visst måste ngn gjort den?

Tror inte att livet bara händer. Vi vaknar och saker bara händer. En del blir varslade dan före midsommarafton.
En del vinner högvinst.
En del har kronofogden på sin axel.

En del har en disciplin som jag avundas för träning.
En del gör som jag,köper kort o blir periodare.

Men det jag undrar är. Vad är det som gör att just jag fick min lott?
Är det verkligen så att hon som spådde mig för 22 år sedan har ritat min väg och så blir den? 
Iså fall önskar jag att fler fått träffa henne.

Har inte bloggat på ett tag. Mkt händer som suger ur min energi och min ork till att låta tankarna flöda.

Nu ngr dagar kvar sedan 4 v semester. Ska bli så otroligt skönt. Vi brukar dela upp ledigheten men känner att vi behöver 4v i sommar.

Blir garanterat 1 resa. Funderingar finns på 2. Vem vet vi kanske skall skippa vårt sunda förnuft o bara resa i sommar dit vi vill.

Barn och barnbarn är underbart att ha. Men du som inga skaffat än. Åk o res o njut av att slippa sitta fast i det vanliga livet.

Just nu med regn konstant är det livet lite pest för mig som dyrkar solen.

I dag sa mitt minsta barnbarn. Mormor är det fullt i himlen nu? Varför undrar jag. Jo Roland,Tuss o Farmors hund är ju där. ❤❤❤.