Halvtid

Semestern går fort. Nu halvtid. Äntligen lite sommarvärme hemma.

Min PT sköter sig nu när jag är frisk igen. Fick som vanligt skador på fötterna på vår resa. Men nu går dom ner i ett par gympadojjer igen👍.
1 pass ute på vårt nya utegym i förrgår och igår körde vi på vårt vanliga gym. Dit jag har så nära men så svårt periodvis o prioritera.

Läst en tjej som har en inspirerande träningsblogg ett tag. Nu stänger hon ner den. Synd. Men att läsa gör inte flåset bättre😂.

På semestern gick vi varje dag över 12 tusen steg ibland betydligt mer. Trots värmen. Och 2 dagar lätt löpning.
Så får jag alltid ha semester kommer jag alltid ha tid o träna.

Men så är inte livet. Så jag passar på här och nu. Nästa v är vår årliga barnbarns vecka. Tur att han gillar o följa med när vi tränar👍.

Nu ska vi vara lite sociala i helgen o umgås med den äldre generationen🤗.

Jag har saker jag ville göra hemma på semestern. Listan är snart avklarad . Känns riktigt bra😊.