1 år sen

Förra året hade jag förmånen, så här i efterhand känns det så. Förmånen att ha semester och kunna sitta hos pappa som var inne på sina sista dagar. 

Kommer ihåg att vi satt och att mitt hjärta kved av smärta. Tårarna forsade på insidan för det var så hemskt att se dig pappa lida så mkt.

Jag vet att du tyckte det var tryggt att vi fanns där. Att vi hade förmånen att kunna vara med dig tills du valde att somna in.

Jag saknar dig varje dag. Men är samtidigt så glad att du till slut kunde släppa taget ovh gå vidare till nästa liv. För jag tror att det finns ngt efter livet här. Jag tror att du är med dom som lämnat oss innan dig. Jag tror att du vakar över oss alla. Jag tror 💗.

Nu är det ett nytt år. Vi är inne på vår 4de semestervecka. Så skönt att vara ledig. Och att ägna den åt bra saker. Familj. Träning. Vänner. Resa. Huset.  Vi har haft lite barnbarns tid. 
På onsdag kommer minsta barnbarnet hem. Oj vad vi har saknat henne 💗💗.

Hoppas att värmen som nu är här håller i riktigt länge.

Jag har verkligen njutit. T.o.m bloggen har fått lite semester.