What!

Härligt när mitt minsta barnbarn pratar engelska o frågar-vet du vad det betyder? Jag frågar vem pratar engelska? Brad säger hon stolt.


Hon ger sån energi och har😂.

Var till min Bv idag igen. Gjort min hemläxa bra. Fick 2 sidor skrivna så nu blir det 2 veckor till nästa tillfälle..jag har lite att ändra på😂.

Berättade för henne att jag haft en annan  Bv som tyckte att jag var alldeles för frisk. Hon ansåg självmord och behov av ångestdämpande medicin då hade man ett behov.
Jag gick dit 2ggr som ni förstår. Jag är mer ute efter att få energi från en extern person. En som är helt neutral till mitt liv. En jag kan älta lite hos så min mans öron inte behöver blöda.
Min Bv är bäst o vet exakt mitt behov. Känner mig helt slut när jag varit där men får energi dan efter. 
Jag vet allt jag behöver göra. Hon puttar mig bara i rätt riktning. Just nu har jag 2 saket att prioritera dessa v. Jag ska klara det.

Fitline. Vad gjorde jag utan det? Halsont o förkyld. Druckit 3 starka drinkar om dan o idag bättre.

Jag har en dröm. Om ett liv i värmen. Jag vill lyssna på musik. Skriva. O känna värmen. Nog dags för en plan annars är jag snart för gammal och har bara drömt. Drömmar är till för att sätta mål. Mål är till för att nås 💞💗💖.