A - B - C

Tänk vad skönt med ngn som säger till mig hur jag skall göra för att komma ur min svacka.


Jag har alltid varit strukturerad och skrivit checklistor/to do osv. Fick lära mig vikten av det när jag låg på rehab för min whiplash skada. Många år sen nu.

Nu skriver jag och sista året känns det som en tröskel bara att titta på den. Gör det jag skall. Men ingen energi i valen. När vad görs.

Testar nu tipset med A-B-C

A= idag eller imorgon
B = denna vecka eller nästa
C= framtiden

Gjort så både på jobbet o privat sen i fredags. Gud va skönt. Listan så kort för det blir ju bara fokus på A.
Sen flyttad B till A och saker fylls på. Men som att lyft x antal kilo från mina axlar. O dessutom hittat en kalender som heter *Få det gjort*

2017 håll i dig för nu skall jag inte bara vara mer strukturerad utan mer engagerad 😊😊.

Har lite läxa till nästa fredag. Oj vad jag får jobba hårt. Biter mig i tungan och tänker. Bryt min vana. Det är så här för att jag låter det vara så. Ny vana svår men jag tänker.....och det jag tänkte göra passerar. Nice.

Texten idag är till mig 🤗😏😏.