Olika är lycka dag 27

Vaknar dag 27 på årets förkylning. Tycker man borde vara frisk nu. Somnar med huvudvärk och vaknar med drn kvar. Täppt i näsan o less.

Ska hämta ut nya mediciner idag för behövde annan pencillin. Och annat. 4 olika mediciner. Usch less less less.

Men bra med min blogg. Inser att jag var lika sjuk 2015 i januari och jag överlevde /blev frisk 😂😂😂. Det känns inte så när man är jättesjuk och det är långvarigt. Men vad har jag att gnälla för? Herregud det är ju bara lite bihåleinflammation och jag behöver bara ringa ngn i min närhet för att inse att det finns värre sjuka.

Fast det är så det är. Jag är mig själv närmast och tycker synd om mig själv när orken inte bara minskar utan e helt väck.

😂😂visst är det intressant hur man graderar sin lycka. Vad som är viktigt och värdefullt.

 Sitter häromdagen och kollar på Sofias änglar. Där kan man säga att det rör upp känslor. Och cancergalan vilka känslor den rör upp och påverkar oss alla. Då inser man lätt hur riktigt bra man har det.

Och här har jag mage att beklaga mig o gnälla om lite förkylning. Vad är 30 dagar av 365. Inte mkt. För mitt mål nu är att va frisk om 3 dagar 🤗🤗🤗.

Snö ute. Och som ni vet inte min favorit årstid. Längtar o saknar värmen o solen.

Nu dags o fixa så jag blir presentabel för en ny arbetsdag. 

Nästa inlägg kommer handla om min lycka över att vara frisk. För jag är lycklig för jag är trots förkylningen riktigt frisk ändå 💕💕💕.

#1 - - Lillemmish- mode - inspo :

krya på dig!

Svar: Tack
Ewa