Inte okej!

Att vara sjuk är aldrig roligt. Alla sjukdomar är besvärliga. Sen finns givetvis en gradering där ngr är vanliga sjukdomar och ngr livsfarliga. Jag försöker hitta min energi i att det jag nu för 3dje gången sen oktober har är en vanlig sjukdom. Förkylning med tillbehör. Luftrörskatarr och bihålsinflammation och vanlig förkylningssymtom med en makalös hosta.


Tyvärr känns det som min energi inte kommer tillbaka. Äter medicin. Vilar ihjäl mig. Tråkigt att bara vara 😂😂 . 
Känner mig just nu dj gnällig. Sovit 2 gånger i dag för att jag igår tyckte jag var pigg och aktiverade mig.

Huvudvärk ffån hell som ipren inte biter på.

Men det är inte synd om mig. 
Min sjukdom är en vanlig variant och drabbar så många just nu. Långdragen absolut. Men den kommer försvinna.

Solen har lyst idag men ingen värme. Känner hur jag längtar efter värmen och energin. 

Vet att så många lider så mkt mer än mig. Av sjukdomar. Av arbetslöshet. Av hemska förhållande. Av droger. Av dödssjuk föräldrar eller andra närstående. Osv.

Jag vill att denna påsk skall ge alla en lycka. 
En värme. 
En framtidstro på att allt har en mening och att bakom regn finns alltid solen.

Du som mår bra. Titta dig omkring. Finns det ngn i din närhet som du kan dela med dig din glädje/lycka av? Ni vet delad glädje är dubbel glädje.

Jag skall ta mig tid nu när jag är sjuk och lite piggare och titta på min plan för 2017. Mina mål. Och göra ev justering. Lägga till eller ta bort.

Planera min träning  i kalendern. Och lära mig njuta när jag är frisk. Dubbelt upp.

Önskar er alla en riktigt Glad Påsk !