Val eller välja

Kan man välja det man vill. Kan man göra precis vad man vill? Var är gränsen och vem sätter den för just mig?
Mina tankar- min uppfostran eller min personlighet eller kanske t.o.m min stjärnbild.

Val. Vilka val har vi eller är allt redan förutbestämt? I dag hände en sak som förändrar min syn på vissa saker i framtiden.
Kanske min dröm som kraschlandat ändå kan bli sann. Jag blundar o ber 😊.

Igår var inte en dag bra dag. Känner att jag är bra på att älta ur mig och sedan lägga undan det.
Skriver av mig på mitt privata ställe-pratar med den bästa som finns. Andas tänker ler . Mår sen bra igen.

Så du surskallighet som landar i mig ngn gång per år. Snälla ta o dra jag tycker vi gör slut för evigt. Orkar allvarligt talat inte vara sur. Det är skittråkigt 😂😂😂😂😂..

Har upplevt en sak och det är att jag ser min ork o mitt intresse för olika saker sakta komma tillbaka. Känns riktigt skönt.

Finns så mkt som är bra i livet. Jag väljer det bra idag. Vrider på huvudet och ser in i min mans ögon och inser hur bra jag har det.