Vad en rubrik kan göra

Idag ruttnande jag lite på en basic sak på jobbet.
Skrev ett mail med rubriken;
-jag säger upp mig.

Skönt att få reaktioner. Det var bara disken jag var trött på inte jobbet. Men hade jag skrivit -Diska! hade inte ngn läst 😂😂😂.
Tyvärr förstörde jag ngns em. Inte snällt. Flåt M.

Igår var jag på thaimassage. På ett ställe jag aldrig varit på och inte kommer att återvända till. Mkt speciell massage. Hon drog i mitt hår så jag trodde jag skulle få ta det i handen när jag gick därifrån.
Jättesvårt att slappna av. Hon nös och hostade.
När hon fes o rapade fick jag kliva in i mig själv o fokusera på att inte garva ihjäl mig. Allvarligt 😂😂😂😂😂😂.

Valde idag att göra aktiva val istället för köra på slentrian. Valde att inte göra det lättaste valen. Kändes riktigt bra.

Nu känns äntligen mitt knä bättre eftet Min vurpa förra veckan. Så imorgon träning igen.