Surskalle

Inte ofta men det händer. Idag var en sån dag. Tror det är andra gången i år jag är sur och irriterad.
Tror det beror på lite allt möjligt. Hade ngn gått över gränsen kunde det lätt hänt en olycka.
Huvudvärk från hell så jag gick tidigare från jobbet.
Tagit tabletter men fortfarande huvudvärk.

Inte orkat blogga på länge. Mkt som händer. Saker som kommer tillbaka. Känns som mitt huvud varit fullt o nu tömts så många minnen och drömmer kommer fram.

Tagit bra beslut som håller i. Gör aktiva val.

Skulle vilja vara ledig 6 månader o åka till värmen.

Fick brev häromdagen att pappa nu är i minneslunden. Jag tror att han nu är hos alla hans vänner som gått bort. Och kramas med sin far o mor.

Det kommer fortfarande en hel del post till honom. Undra vad som skulle hända om jag kastade allt?
Givetvis tar jag hand om det,som alltid. Men hoppas på ett slut snart.
Skickat iväg alla tackkort idag. Kändes skönt.

Nu bara ett uppdrag kvar sen tror jag att jag kan stänga.

Det har nu gått ett tag. Jag fattar fortfarande inte att aldrig mer är aldrig mer.

Så var rädd om det ni har och låt inte bråk o tjafs förstöra er dag.

Nu vila o hoppas jag mår bättre imorgon 👹👹👹👹👹👹👹👹👹