Skellefteå Boliden Byske

Dom tre orden väcker så mkt minnen. Har aldrig tittat bakåt. Aldrig saknat det som varit. Det är nog orsaken till att jag sällan varit *hem*.
Känns som mkt händer nu. Kommer ihåg små saker jag inte tänkt på förut.
Min farmor o farfars hus. Sängen o vinden.
Utedass . Farmor vid spisen.
Ner till Byske havsbad o bada.
Min farfar som lämnade oss så tidigt.
Kommer inte ihåg när jag var upp senast.
Nu är tanken väckt. Skall åka upp. Tror dock vi flyger. Vet att jag hatade bilresorna upp men kan bero på att min mors kedjereaktion o min far som sträckkörde😂😂😂😂.
O då fanns ingen mobil eller ipad o sysselsätta sig med. Bara sitta o retas me syrran 😂😂😂.

Så 2017 blir det garanterat en resa upp.
Och då ska jag gå till graven där o prata me farmor o farfar. Visa bilder på alla så dom ser hur vi mår 😘😘😘😘.

Nu njuta av kvällen. Dagen avslutades bra. Nu roliga saker o se fram emot.