Mål /träning /livet

Mitt mål har alltid, eller jag skall säga att min önskan har alltid varit att få in träningen o hålla i den. Det har alltid varit i perioder o alltid ramlat ihop pga mina mål för jobb o andra saker i mitt privatliv.
I dag pass 19 på 30 dagar det är så häftigt att jag bara kan klappa mig på axeln.
Fast det som är skillnaden nu är att jag satt ett lätt mål. Få in träningen som ett naturligt moment innan Thailand.
Så med det vill jag säga - mål - det är bra shit o ha.
För tid finns alltid så länge man har tid med tv/göra ingenting osv.

Så nu är mina kvällar oftast på gymmet vid 20. Idag trött som hell men det blev en bra träning ändå.
Jag har långt kvar innan jag har flåset uppe som förr men skam den som ger sig 💪💪💪💪.

32 dagar kvar till värmen. Oj va vi längtar 💥💥💥.

Nu nöjd efter en bra dag.