Ohälsosam relation ?!

Det skrivs mkt om ohälsosam relation. Här hittar du tecknen på att ditt förhållande inte är bra. Här ser du om ditt förhållande är på upphällningen osv.

Jag har full förståelse för att det måste finnas saker att skriva om. Men finner mig själv läsa en artikel och förstår den som läser och är lite låg i sitt förhållande. Kanske just den artikeln gör att du tar steget.
Men finns det verkligen inget bättre att skriva om?
Förmodligen har man sett att detta, döden och skvaller drar läsare.
Jag skulle vilja att man skriver om allt som är bra i samma artikel. Att gräset oftast inte är grönare på andra sidan osv.
Fast jag vet också att en bok med bara positiva och lyckliga saker inte drar samma mängd som om det är tragedi o smärta i boken.

Så dagens funderingar slutar i att det är som det är. Du som har en kärlek. Var rädd om den. Kramas. Säg att Du älskar Hen och låt Hen känna din lycka för att Hen finns i ditt liv. Ni vet *i vått som torrt* 💘.

Dagens status på hemmaplan. Tuss hade öroninflammation. Fått medicin. Ätit i 3 dagar. Går nu även åt vänster o inte bara höger. Men ack så ynklig hon är. Vetrinären ringde idag o sa att det kan ta 5 dagar innan ngn stor skillnad syns. Hoppas 💞💖💕.
Själv är jag fortfarande sjuk. Fått luftrörskatarr också. Jobbat idag. Gick hyffsat. Skönt o få rensa lite.

Träningen ack den träning är nu noll sedan 9 dagar. Inte skoj men orkar inte ens tänka tanken med denna förkylning i kroppen.
Dricker Fitline och Alovera o ändå sjuk. Så ipren o alvedon är också framme nu.

Men jag ser en ljusning.