Fars dag

Jag kan ialla fall vara nöjd med att fått fira så många Farsdag med dig min far/pappa. Varje år har du varit lika glad när vi firat dig eller skickat blommor/present när du bodde i Spanien.
Det fanns en text om att vara en far eller en pappa är olika saker. En far ser till att man blir till och en pappa att man har stöd i livet.
Du har varit både och för mig och mkt mer.

Saknar dig massa. Men har försonats med att allt har sin tid. Ngn har en plan för allt.

Det som är bra i år ( man måste hitta ngt positivt i allt) är att farfar förhoppningsvis blir firad av dig. Fast i himlen firas man säkert inte utan uppskattar allt varje dag ist.

Tittar upp mot himlen. Känner värmen sprida sig i rummet. Tittar på kortet av dig. Du ler och ger mig sån styrka. Just idag är livet inte på topp men jag vet att det blir snart bättre. På ett eller annat sätt.