Semester

Skönt att vara ledig.  Kände mig i behov av det och oftast är sömn ngt man behöver mkt av tror man.Jag brukar alltid sova middag o känna mig trött på dagen.  Men inte denna gång. Vanlig skön ledighet ,bara var, var nog behovet. Tror ändå Fitline sitter inne med en orsak till att jag är pigg. 1 år kontinuerligt drickande ger nog lite effekt 😊. Tron kan försätta berg sägs det 😊.

Det har regnat en del och då är det skönt med gitarrerna och mopparna.  Vi lyssnar på musik och njuter gott.  Grannarna gillar det också.
Blev live musik för killarna en kväll på hotellet när vi ätit.  Skoj o dela med sig  😊. 

Skulle lätt kunna  vara kvar här länge. 

Lugnt och skönt. Fint hotell. Trevliga ägare och nu tittar ju solen fram me.

Kvällarna lite kyliga. Åkte moppe igår kväll. Sol på dagen gjorde oss lite känsliga tror jag för det kändes riktigt kallt när vi åkte hem 😲.

Vill bara tillägga hur svårt kan det vara o komma ihåg att solen är stark? 
8 månader utan sol. Lägger oss o solar igår. Det blåser så det är inte för varmt. Så vi solar många timmar.

😂😂😂😂jag dör..bränt magen från hell. Solen kom nu på em igen,skönt tänker jag. Sätter på baddräkten för o skona magen. Näe inte skoj . Den har inte samma skärning som bikinin mkt mer urringad o benen högre skurna. 
Ja ni förstår själva - 8 månaders vithet mot benens färg o bystens rödhet kändes sådär. Äsch på me bikini o håll magen från solen.

Haft en bra fm . Håkan fick titta på sånt han gillar 😍😘.