Panik đŸ€”

Var till lĂ€karen idag för den vanliga kollen av min sköldkörtel.  Han tog 1 kg prover och kollade samtidigt mitt onda knĂ€ o hĂ€l.  Fick tydligen stark medicin för han skrev ut magmedicin samtidigt. Han sa att hade man en kĂ€nslig mage kunde den reagera. O med vetskap om min mage sĂ„ var det ju ett bra beslut. 

TĂ€nkte samtidigt passa pĂ„ o boka tid hos min BV det var ngn mĂ„nad sen sist. Fast det var tydligen lĂ€ngre sen. Hon hade slutat 😣.  O den dom har kvar tar inga nya för hon ska me sluta😣. Va hĂ€nder hon var ju min livlina 😇. Dom tar bort denna möjligheten frĂ„n sig dĂ„ vĂ€ntetiden Ă€r sĂ„ lĂ„ng för o fĂ„ tid-smart drag đŸ€”.  Men hade ett bra alternativ. Kortare vĂ€ntetid o proffs.  SĂ„ jag tackade ja. Har lovat mig sjĂ€lv att aldrig slĂ€ppa denna ventil. Jag behöver den sĂ„ vĂ€l.

Varit en riktigt bra dag idag för en som betyder mkt för mig. Tummen upp för dig.

Varit till min far i ngn timme idag.  Han blev glad. Vi skrattade gott för han var pĂ„ bra humör. Dock ville han att vi skulle Ă„ka o hĂ€lsa pĂ„ min farfar đŸ€”som dog 1977 tror jag.

Sen ville han till Gbg o kolla Linjeflygs nya plan...det var ocksÄ mÄnga Är sen.

Han brukar ofta sĂ€ga att han Ă€r orolig för mig för jag har sĂ„ mkt o fixa o Ă€ndĂ„ hinner fĂ„ in honom i mitt schema. Men idag var det andra tongĂ„ngar 😂😂😂han sa -du verkar ha det bra..och det tycker jag Ă€r fel đŸ€”. Ok vill du att jag ska ha det sĂ€mre?
Ja sĂ€ger han du behöver spĂ€nna bĂ„gen lite 😂😂😂🙈🙈🙈.

Vi bjöd pĂ„ choklad.  Han strĂ€cket fram o bjuder, jag tĂ€nker ta en bit. NĂ€e du sĂ€ger han,jag bjöd inte dig 😂😂ja dör han Ă€r sĂ„ rolig. .dĂ„ vet man inte om det var personalen han ville bjuda eller hon som tydligen sitter pĂ„ hans bord (osynlig).

NÀr jag gÄr sÀger han -glöm inte bort mig, det Àr inte ofta jag fÄr skratta.

SÄ dÄ brister givetvis mitt hjÀrta i tusen bitar o tÄrarna rinner. Att lÀmna nÀr han sÀger sÄ gör att inte ens jag som försöker hÄlla mig hÄrd kan lÄta bli o brista i grÄt.

SÄ jag behöver min BV för att krama ur min sorg sÄ den inte blir till en elak gegga inom mig.

Jag vet inte vad som Àr vÀrst. Att han Àr sjuk /att jag inte rÀcker till /att han inte kan gÄ sÄ vi kan Äka o fika/att han inte kan svara eller prata i telefon? Jag vet inte det kÀnns bara sÄ djÀvla tungt.

Ok nu dragit ner mig i en mörk grop. Dags o klĂ€ttra uppĂ„t o tĂ€nka framĂ„t. O faktiskt inse att jag trots allt gör allt i min makt med de saker jag kan pĂ„verka o prioritera. 

Började jobba idag. KÀnde mig saknad o sÄnt vÀrmer gott.