Ensamma tankar

Ibland borde det finnas schemalagt,precis som en årlig besiktningen på bilen,att gå igenom sin insida. 
Jag tror att många av oss kör på o tycker livet är bra. Inser inte att man har förändrats pga olika saker som har skett runtomkring oss.

Jag tror att vi lägger fokus på att få vardagen att fungera. Är man trött tar man lite vitaminer och kör på.

Jag har varit trött i många år nu.  En del beror givetvis på mkt jobb o pendling.  

Fick en tanke häromdagen pga av en kommentar. Som har snurrat runt lite och jag tror den är sann. Jag har hittar ett sätt att hantera min sorg jag har pga olika saker på ett sätt.  O det sätter är att stänga av. Det känns som min möjlighet till empati för ngn annan människa är slut.  Min kropp är full och stängd.

Vet inte om det är ngt jag kan hantera själv o har aldrig tagit upp det med min BV. Men det kanske kan vara en ventil .

Jag tror att många är som jag och man hittar ett sätt att leva.  Stänger av det som är tråkigt och gör ont för att kunna njuta av livet.

Jag har så mkt positivt i mitt liv o jag vet att man inte kan få allt.  Det finns ingen som i egna ögon lever ett perfekt liv.

Haft en bra semester. Hunnit jobba en del. Träffat dom jag älskar o umgås med. Kan checka av på min to do lista o har inte mkt kvar för o va i fas igen.

Funderar en del. Jag har en bok jag börjat skriva på. Kanske jobba mkt mindre tid o lägga tid på min bok. Kan vara en dröm för mig.