kärlek

Såg en bra text idag. Vem man blir kär i är slumpmässigt. Att vårda kärleken är något man väljer.

Men även om man väljer att vårda kärleken måste det vara en ömsesidig sak. Om jag vårdar och inte min partner är det inte mkt lönt. Det är som att vattna en plastblomma☺.

Om man har en kärlek man inte vårdar hoppas jag att man inte vet bättre.  Dvs inte struntar och vårdar med flit. Man kan vara uppväxt utan att ngn berättat vikten av att vårda allt som lever och som man vill ska må bra.

Jag har många käraste. Jag vårdar absolut min stora kärlek o får så mkt tillbaka.  Är så lyckligt lottad.  Att ha honom i mitt liv efter 20 år är fortfarande det bästa som finns. Han är det bästa som finns för mig 💕💕💕

Lyssna på nya Arne Dahl. Svårt o komma in i handlingen eller så beror det på att tankarna går sin egen väg😂😂.