Beslut

Oj vad mkt saker man måste ta beslut om dagligen.  En del går av bara farten.  Tanka nu eller sen?
Hälsa på släkten eller inte? Äta massa påskgodis eller inte? Känns inte som ngt man tänker men allt är ett beslut jag väljer att ta,ofta utan eftertanke.
Ta ett banklån eller spara det är ett beslut man tänker noga på.
Separerar eller kämpa det beslutet kan någon fundera på många år. Och ändå inte ta ett beslut.
Vita eller svarta stolar -kort beslut iallafall fall hos oss. Blev svarta med vit kant 😀.
Kvällspromenad eller inte?
Boka resa eller inte?
 
Ni har förstått min tanke. Vi kanske behöver tänka mer på vissa beslut och älta mindre på andra. 
 
Påsken var jätteskön. Alla dagar flög förbi o sen kom tisdagen.
 
I dag var sista gången på min nya vän yogan.  Fått mersmak kommer nog bli mer av det i framtiden. Man blir trött o riktigt avslappnad efteråt.  Men det är en speciell yoga vi kört.  Skall testa yogaflow  får vi se om det är lika bra.
 
Mina kollegor är sjuka. jag håller mig frisk. Peppar peppar tror fortfarande att det är Fitline som gör underverk. Jag dricker mina drinkar varje dag 😊.
 
Som sagt var en ny vana tar tid att märkas. Så om 12 v märker ni ngt om bilden är sann.