Egen tid

Behövde egen tid o andas lite. Varit hos en ny BV som jag behövde fylla på information om mitt liv till. Hon hade mkt frågor och det var länge sen jag var till min gamla BV som nu slutat. Så jag kände mig 10kg lättare fast hade huvudvärk. Tårar för ett halvår kom nog ut på 60 min 😥😥😥. Så behovet av min ventil är sann 😊.

Fick en hemläxa till nästa gång. Sitter nu o funderar lite på den. Och gör det jag kände att jag behövde. Tar en kaffe helt själv med alldeles egna  tankar.

Hon avslutade med att säga- skoj med en som har så mkt glädje o lycka i livet som ändå inser vikten av att ventilera ut det tråkiga som finns. Jag tror att det är tack vare att jag valt denna ventil som jag är glad o lycklig trots bomber o granater runtomkring mig 😘. 

Mina tankar nu är hos min far och hur han var när han var frisk. Det är den tanken jag väljer att ha idag. 

Min mentor och min far. Du är bäst .