En vän

En vän som man är rädd om behandlar en alltid väl. En vän man tänker på försvinner aldrig ur ens liv.  En vän får inte göra en ont.
Jag har en vän jag dissar i månader. När jag väl tar kontakt igen tror jag att allt är som vanligt fast det är 6 mån sen vi sågs.
😂😂😂denna gång fick jag allt lida för att jag inte vårdar vår vänskap.  Fick stryk så jag knappt kan gå i trappor idag. Förlåt mig min vän jag skall vårda dig ömt så jag slipper denna värk så fort vi ses. 
Du min vän som heter TRÄNING!

Jag har fått lite trevligt sällskap nu 2016 när min fina K är i närheten . Det tackar jag mkt för😇.

Tisdag o min dag med barnbarnen. Caily kliver ur vår nya bil,stryker den på insidan av dörren med sin hand och säger -den är allt bra fin mormor 💕💕💕.

Kollat på Criminal Minds o Jesus vilken serie,kan bero på ögonen godiset 😂😂😂😂😂.