Dina sanningar

Så heter en bok jag beställt idag.
FB har en sida med utdrag och det är mkt intressant och tänkvärd läsning .

Det står bland annat om hat och bitterhet. Jag skrev häromdagen att jag är glad att min far inte sitter och är bitter.  Känner igen samma sak när jag läser idag. 
Fanns mer saker jag kände igen bra.
-älska dig själv, vilket borde vara självklart för alla. Hur skall man kunna älska Ngn annan om man inte älskar sig själv?
-peka på andra med 1 finger betyder att du pekar med 3 mot dig själv.  Så sant så pratade vi mkt om på mitt förra jobb. Städa på din egen tröskel innan du går vidare. 

Längtar till boken kommer ☺.

Jobbat lite idag -fixat semester lista för 2016 och känner vad jag längtar.
Och tror vi drar till värmen snart eller vad säger du M ?

Imorgon till tandläkaren.  Årlig besiktningen .

Träningen idag blir en PW.

Och som sagt var. Njut av idag för man vet aldrig  vad som sker imorgon.