Bokslut

Hur jag än gör.

Bönar och ber.
Gråter och ler.
Inget kan jag påverka som händer.
Böjer huvudet. Låter stormen inom mig bedarra.
Kör känslorna i tumlaren.
Tar ut dom granskar dom. Värderar vad jag reagerar på.
Funderar.
Inser att Gud testar. Det måste vara så.
Blickar mot himlen.
Ropar -pappa- ge mig styrka att orka igenom blåsten. Ge mig styrkan att vara den starka.
Ge mig makten att påverka.
Det som är häftigt är att jag genom tankar och text snabbt kommer ur mörkret som kastades över mig.

Snälla -låt 2017 bli ett positivt år för alla nära o kära 😍.

Tiden tickar. Lugnet lägger sig. Jag överlever. Jag styr mig och mina tankar.
Jag vet att jag kan.

Så känns mitt bokslut för 2016.

Vet att så mkt som hänt 2016 inte kan hända 2017. Bara det är en skön känsla.

Jag har mkt att se fram emot. En sak är att jag snart får umgås mer med en gammal vän. Ska bli så skoj.

Att tänka och fundera. Tömma den dåliga energin o fylla på med ny det är min styrka.

1 dag kvar sen kan vi säga 2017.

Jag önskar alla ett riktigt Gott Nytt År. Och hoppas just DU gör det DU vill på nyår och inte bara ngt du tror ngn förväntar sig att du gör.

Läste ngn som bara skulle vara hemma/mysa och läsa en bok. För hen var det en helt rätt dag.

2017 vill jag resa till nya länder.
Vill jag få en ny bra vana varje månad. Blir 12 på ett år. Känns bra. Vet redan vad januaris nya vana skall bli. Min man kommer bli glad 😇.
Februaris också klar.
Jag vill vilket det redan känns som ha träningen som en kompis hela året.
Och mina andra 2 mål som är satta skall följa mig varje dag.

Så mitt nyårslöfte i år blir inget löfte alls😊😍.