Gud va hemskt

Man kan inte tro att det är sant. Läser ett inlägg om en kille som hittar sin mamma död hemma. En äldre människa. Han ringer efter polis/ambulans. Dom kommer och dödförklarar henne. Samtidigt hittar han ett papper på köksbordet som säger att hon dött på fm och att en läkare redan varit där. Och lämnat kvinnan på golvet i badrummet. Och inte kontaktat sonen som var ensamt barn.
Dom inblandade ber om ursäkt 😂😂😂😂jag dör vart är vårt samhälle på väg??

Jag tror sonen är dj...förbannad nu.

Jag har valt att inte skriva om saker som hänt och som berört oss illa under pappas sista tid. Jag skall istället samla kraft och skriva ner allt och skicka till berörda. Inte för att kriga. Vi är bättre än så. Utan för att hjälpa andra att få ett bättre avslut.
Vi vet att det finns orsaker till allt. Säkert bra förklaringar till en del. Men en del saker är svåra att förklara bort.

Det blir en sak i oktober för oss att ta tag i. Nu är det för färskt.

Varit ledig hela dan. Så skönt. Känner ett behov av det. Trots att dagen var fullbokad fick jag bort så mkt som jag inte orkat med eller tyckt varit viktigt. Blev 2 saker kvar till imorgon. Tur att den listan var kortare än idag.

Hämtade C på dagis. Finns inget bättre. Hon skriker och springer till mig och kramas hårt. Älskar mina barnbarn så himla mkt. Passade på att hämta Devin me och fick samma bemötande. Det gör min dag 😘😘😘😘😘.

Fixat poolen så eventuellt blir det lite bad imorgon. Jag har inte känt att det varit läge förut men nu skulle en stund i en varm pool vara skönt.