Min tid

Hämtade mitt minsta barnbarn på dagis idag.  Ser en mamma komma med 2 barn.  Hon ser trött ut och barnen me. Då funderar jag givetvis på livet. Vem kom på idén med att man föder barn och sätter upp dagis så man kan lämna barnen. Visst är det en konstig sak. Skaffa sig barn och betala ngn för att jobba med att ta hand om ngn annans barn.
Jag vet att vi har många måste i livet och världen skulle stanna om vi alla inte jobbade. Men jag undrar ändå-vem kom på idén med dagis😏.

Jag har testat en sak för min mage-trot eller ej men på 13 dagar har jag inte mått dåligt . Kört en kur med Alovera.  Måste berätta en sak för jag är så sjuk 😥😂😂. Man skall dricka 120ml varje morgon. Första dagen tog jag för lite. Läste fel. Sen läste jag noga. 120ml. Tar fram deciliter måttet och tänker att det är 50ml och tar 2.5. 😂😂😂alltså 225ml. Jag tyckte det var konstigt att min alovera tog slut så fort . Magen tål helt klart alovera👏👏👏👏👏👏.

Solen är framme och jag pigg. Vill börja löpa snart. Ikväll var det nära men då var trollen här. Tror det blir imorgon. Jag har ju sjukt mkt gympadojjer så jag måste ju slita på dom.

Imorgon bokat yogaflow för första gången får vi se hur det är.

Nu lite tv mys.