Dialog

Att ha en dialog med sig själv är lönande. Igår efter jobbet var jag på väg hem. Min plan var att åka förbi min pappa . Men plötsligt hade jag en dialog med mig själv.
-Allvarligt-åk o träna nu! Äsch hinner inte idag men imorgon....Du hinner sluta hitta på ursäkter. Bilen  vänder och åker mot gymmet. Så skönt när det var klart. Men oj vilken träningsvärk jag hade i låren kunde inte göra ryggresning i maskin fick lösa det på golvet istället. 
Vaknar nu o känner mig så nöjd. Var pigg på kvällen o orkade jobba undan lite o vaknar pigg.
 
Maten fungerar bättre nu med planering/mått och intag enligt schemat. Ställde mig på vågen och redan en del minus vilket är skoj. Bestämt mig att fokus på träning och matintaget är viktigast o vågen kommer sen.
Så lätt det verkar☺. Äta hela dan o gå ner i vikt istället för svält o ge upp 😐.
 
Jag har hjälp av 2 personer som gett mig mat o träningsschema.  Intresserad så läs på deras hemsida. Allt är personligt för just DIG. Kostar pengar men väl värd investering.
 
http://www.foodochfitness.se
 
Ny dag o nya tag. Solen skiner ☺.
 
Bilden är bra och vila för mig är egentid.