20 år

Det trodde jag aldrig för 20 år sedan. Att jag om ngn dag skulle träffa mitt livs kärlek och att jag skulle få den förmånen att ha honom vid min sida så här länge. Jag är ödmjuk och otroligt tacksam för dessa år. 
Han är verkligen bäst för mig. Finns vid min sida i både vått och torrt. Min bästa vän och den som ger mig viljan och orken att gilla livet som jag gör. Att vakna och med glädje och värme vända mig om och se att han är där,det är verklig lycka

Jag skall göra allt för att nästa 20 år blir bra-lyckliga-roliga och trygga och riktigt härliga.

Jag älskar dig min man av hela mitt hjärta 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💖💕💕💕💕💕💕💕💕.

När jag nu sitter och lyssnar på idol känner jag mig varm i magen för musik är ngt som alltid gjort mig lycklig i själen
 Att då ha en man.som är trubadur kan man annat än vara lycklig x 1000000000 gånger. 

Jag hör ofta par som inte är snälla eller respekterar varandra.  Tänk att vara pensionär och tycka att den man lever med är världens avskum. Tänk att sitta 24/7 med ngn man inte bryr sig om. Jag vill bestämma att alla har rätt att vara lycklig på det sätt man själv anser att är lycka för just mig.

En del älskar att vara hemma o pyssla om sin familj. En del att alltid göra ngt. En del älskar middagar o skumpa
En del skulle lätt kunna bo i Thailand och några är lyckliga för att ha ngn stans att bo, att ha en garderob o hänga sina kläder i. En del åker på spa o njuter o några till varmare länder för o träna.
Alla har vi vår egen bild på vad lycka är. Lycka är ngt som är dagsfärsk.  Det jag idag tycker är viktigast kan lätt ändras snabbt av en anledning ingen kunde förutse 


Så var rädd om DIN lycka och njut för den är bara DIN. 


.