Tiden försvinner

Tänker idag på att jag är hemma lika sent som om jag jobbade kvar i stan,men hinner mkt mer.
-hämta barnbarnen ibland
-hälsa på pappa 
-handla till mamma
-umgås med min dotter
- lite massage
Osv

Som vanligt saknas den viktigaste i mitt liv -JAG ☺.

Tog mig tid o körde ett spinning pass i veckan.

Var till pappa o umgicks I kväll - men han kände inte igen mig. Tänk vad man ändrar det man önskar. Förr önskade jag att pappa skulle vara som vanligt-dvs frisk. Idag önskade jag bara att han skulle känt igen mig. Tittat på mig med glädjen i blicken han brukade ha när jag kom. Skämta som bara han kan. Men idag var det ingen bra dag  😢.

Varit lite off i ngr dagar.  Vet inte om jag bara är trött eller håller på o bli sjuk. 

Nästa helg åker vi till Budapest, skall bli skönt o umgås o vara ledig.