Håranalys

Yes då har jag äntligen testat det jag länge funderat på. Tog 3 veckor innan jag fick resultatet. Det kom igår. Jesus vad mkt att läsa. Min kropp var inte helt i balans. Hade det stått så hade jag nog gett upp.  När jag är hos läkaren är alltid mina prover toppen o blodtrycket kanon.

Så sa inte det här resultatet. Så nu har jag varit på hälsokosten o handlat lite. Jag hade mkt koppar o lite zink. Det var en sak som gjorde att man kunde känns sig energilös. Så himla skönt o få det bekräftat.  Jag är trött 😇😇😇.
 Läste allt imorse o blev  helt Slut ☺. Sövde C ikväll o somnade. Sov nästan 2 timmar.  
Ätit lite hälsokost nu. Väntar på att bli pigg ☺. Jaha just ja det stod i papperna att det kunde ta upp till 3 mån innan jag kände ngn skillnad 😂😂😂.

Stod även att min kropp var i stress o binjurarna jobbade på hög varv 🙈🙈. Nu?? Då skulle jag skickat in detta för ett år sen 🙈🙉. Då skulle det stämma bättre. Kanske lite sviter över att Vad man än gör är det alltid ngt eller ngn som blir lidande ☺.

Nu lite egen tid.