Ger och tar

Gud ger och tar. Det kommer dåliga stunder och man känner att det känns tungt sen slänger han in lite lycka och rör om. Så allt blir lagom. 

Varit till Pappa med advenspynt. Han sitter på sängen och ler när jag kommer.  Oj va skönt att han ser pigg ut tänker jag. Han säger att han träffat en mor till sina barn.  Pekar på sängen att hon sitter där. Vad heter hon frågar jag- fråga själv säger han 😂😂😂.
Jag frågar då- vet du vem jag är? Han ler och säger - vet du inte det själv 😂😂😂😂🙈.

Så idag inte en bra dag.  Men när jag ska gå frågar han - gick det bra o flyga för Iza?
Stannar en stund till men då var han inte hos mig längre 😯.

Jag har fått nysa med C mkt i helgen och hon ger verkligen en härlig energi.

Kommer hem från min far och hör då min man som sjunger när jag kommer hem. Ligger nu och njuter av att höra killarna spela o sjunga. Ger skön energi.

Som sagt var- Gud blandar och ger.