Semester

Dags för 1 veckas ledigt. Idag kommer Caily som skall tillbringa hela veckan me oss. Skoj.
Vi åkte till Uppsala idag-Jesus Matilda vad det regnade,himlen öppnade sig.
 
Läste igår att semestern är den största orsaken till skilsmässor.  Tänk vad hemsk, vi längtar hela året efter dessa veckor och där vaknar man och inser att man inte är gift med sin själsfriend,eller vad händer? Har vi så stora förhoppningar på dessa veckor att vi inte klarar av att det regnar, en sur svärmor och griniga  barn?
 
♡♡jag har varit hos läkaren, bytt till vår Fhv. Där fick jag ett bra kvitto på att jag än så länge inte bär ngn av de sjukdomar som finns i mina föräldrars kropp/själ. Kändes bra.
 
Det är nu 2 månader sen jag slutade på MTR och det jag äntligen känner nu är att jag hittat min tid att finna minnen att tänka på. Orkar tänka och få lite ro. Fast givetvis tar mina föräldrar tid och energi☺. En.del mer av det ena än det andra.
 
Umgås en del med eller ungefär 100%mer än vanligt med min dotter. En dag pratade vi i telefon och skrattade så mkt att jag var tvungen och stanna bilen för att inte krocka,kunde knappt andas.
Så skönt😇😇😍😘.