Semester

Fullspäckad dag o jobbtelefon trasig. Så lugnt på den fronten. 

Kan man lära gamla hundar sitta? En kollega sa till mig,du vet hur han är, o för gammal för o ändra sig😂.
Finns det även ett bäst före datum o lära sig nya saker? Känns jobbigt för jag har en tanke att plugga lite o ngt helt nytt. Tror jag chansar på att jag inte nått mitt *bäst före datum*.

Var hemma 7 igår kväll men hann mkt. Träffa nya människor , umgås med Caily,träffa min pappa 2 gånger samma dag. Han sa - Tack för att du finns när jag gick o han var trött o nöjd. Då känns dagen xtra bra.

Väl hemma strula med bredbandet men äntligen fungerar nu vårt fibernät☺.

Sen lite gällande vår härliga Samfällighet, länge verkar den leva 😂😂😂😂.

Dagen slut o så öven jag. Tur jag har lite semester o plicka ut så jag hinner ikapp mitt liv lite.

2015 - visa nu att det blir mitt år👍👍.