Friheten är så skön.

Då var nästa dröm för 2015 klart. 
 
Samfällighetens sista årsmöte klart ikväll. Alla eniga om att nu är det dags att göra begravningen klar. I april kommer Samfälligheten inte ens finnas kvar hos Lantmäteriet☺☺☺☺☺☺.
 
Tänk vad skönt. Nytt jobb nära hem o inget åtagande privat. Hur kan det vara sant. Så himla nöjd. 
 
Vill få lite ledigt o resa innan maj. Får se om jag inte kan få ngn vecka ledigt. Jag har 7 v sparad semester. Skulle bli 2 v kvar om jag fick ta ut dom veckorna i ledigt nu. Men förstår att det inte är möjligt. 
Malin Berghagen sa idag att hon är snygg. 
Jag kör samma stil o säger -Jag är bäst!👍👍.
 
Tack D för dina tips om Samfälligheten.
 
Var o fikade med världens bästa K igår. Så skönt o ses o skratta gott.
Det jag givetvis kommer sakna i sommar är alla härliga människor jag lärt känna genom jobbet. Men en hel del av er kommer jag fortsätta träffa☺ så det känns bra.
 
Imorgon en dag i min Framtid. Som sagt var, jag gör dagen till det jag vill.