Följa min dröm

Läser en blogg om en tjej som tog sin familj o flyttade till Thailand. En annan som åkte till Mallis i 8 v med hela familjen
Tänk vad roligt för barnen. Först all planering och sen åka iväg. För mig låter det otroligt härligt men det är givetvis svårt att lämna hemma. Säga upp sig utan återvändo. Sälja hus o allt man har för att leva sin dröm. Tänk om det inte fungerar? Ja men då har man ialla fall testat och inte bara suttit på soffan o drömt eller klagat på sitt liv.
 
Jag har precis som alla andra drömmar. En har jag förverkligat nu, börja jobba hemma igen☺.
 
Nästa är målet med min träning. Skall fokusera. För när jag väl kommer igång har jag en dröm till för i år. Men den tar jag när jag kickat igång min träning igen.
 
Dags o börja jobba på måndag. Känns helt ok o är pigg nu.
Så det blit till o köpa nytt månadskort på SJ på måndag. Tokvägrar pendeln mina sista månader.
 
Vill träna imorrn men får nöja mig med en promenad så kroppen får vänja sig efter att ha legat på is i över 2 veckor.