Vardag

Lilleman började i "skolan* i tisdags. På kvällen var han hos oss-jag frågade hur det hade varit. Han svarar lugnt-vi fick göra så mkt att jag inte orkar berätta , men vi fick inte göra hela alfabetet bara ABC ☺.

Nu bara 3 dagar kvar till semestern. Skall bli så skönt med sol och bad. Vi satt ute igår kväll en stund - det är ju så kallt ingen augustikvälls värme.

Var till min pappa igår-mkt piggare och skämtade ☺. 

Han hade fått ett brev från sina gamla arbetskollegor med hälsningar skrivna från många av dom. Han var riktigt glad för det ☺.

Jag har kommit igång med att få mina                 träningsskor på fötterna igen. Ingen löpning än men 45 m PW flera gånger nu.

Jag kommer den 31 försöka skriva här om min träning som jag är säker på kommer bli ngt utöver det jag själv brukar göra. Skall bli en spännande utmaning jag har gett mig in i😅.och målet är att dom 8 v skall ge mig en grund för resten av mitt liv ☺☺.

Sen har jag inte tränat en lördag med Niklas på hela sommaren så det blir nästa sak-lördagar from september ☺.

Vi var till waxholm i helgen,herregud vilket mysig ställe det är. 

Nu dags för jobb.