Livet

Idag har varit en dag med många meddelanden i Whatsup up gruppen vi har som heter familj. Att ha syskon-dotter-systerdotter o övriga skyddsnät runtomkring är ngt som man skall vara glad för. Det är många som saknar familj/syskon .
Funderar på mitt stora barnbarn som nu verkligen gillar att vara med mig. På måndag är det vår dag ingen annan får vara med. Om 24 år är han 30 år och jag 78 år. Kommer jag finnas kvar i hans liv då? Kommer han fortfarande ha den viljan att träffa mig som idag?
Vem vet☺.
Den lilla är inte lika torsk på mormorbehovet som den stora. Hon längtar efter mamma Linda ibland ☺.
Men ikväll  var det av olika anledningar så skönt att få träffa dom o mysa lite.
 
Fint väder imorgon betyder Waxholm ☺☺.
 
Var och besökte min far idag- ingen bra dag. Vi hade med hans minsta barnbarnsbarn och hon får ialla fall honom o le☺.
 
Varit stökig dag kommer på nu att jag inte ätit ngn mat  😐😐.