Landar i framtiden

Känns som jag sakta landat. Slutet på förra veckan var stressig,få timmars sömn. Mkt att fixa med avslut o inför resan.
Men nu känner jag att jag landat mjukt och skönt. Pulsen slår långsammare,hjärtat är varmt och jag orkar tänka tankar som sträcker sig längre än idag.

Resan gick bra men det blev en lång dag så alla 3 sov vid 20 ,skönt för det behövde vi. Hann massor igår känns riktigt bra☺.

Jag har en hel del förbättringsförslag gällande barnen här men det tar jag o ger Ving när vi är hemma igen. Tack vare att vi är nyfikna lyckades vi få veta att det är aktiviteter 10 på dagarna, 1,5 tim utan vuxna. Så igår var det Lollos födelsedagskalas o idag blir det piratjakt☺.

Igår var det varmt o skönt. I dag vaknade vi till regn o åska. Men vi har semester så vi njuter bara.

En sak undrar Devin. Barnhotell utan pannkakor?? Hur tänker Ving 😂😂😂😂.

Nu dags för frukost.