Att bli gammal

Tror jag ser världen med andra ögon nu när min pappa är sjuk. På vårt hotell finns en hel del äkdre. Dom är pigga o lite vassa i tonen mot varandra. Sen finns ett par där mannen sitter i rullstol. Dom är riktigt goa o glada mot varandra. Jag vet vilket slit hon har, ser hur hon hjälper honom ur o i stolen. Hämtar mat o pysslar.
Jag beundrar hennes ork. Och hoppas jag får uppleva den glädjen när jag blir gammal istället för den tråkiga tonen man hör ibland när nån är less på livet o sällskapet😐😐.
 
Idag näst sista dagen,tänk vad en vecka går fort. I dag har vi haft sol hela dagen o Devin varit lite med sina nya favoriter. Han sa att idag var bästa dagen😊😊😊.
 
I morgon skattjakt på morgonen och sen njuta.
 
Känns som veckan gått fort men ändå känns det som vi varit lediga länge.
 
Saknar lilla hjärtat lite,det gör Devin me💕.
 
Som ni ser gillar Devin Lollo o Bernie💕💕.