Känslor

Det har varit en lång dag. Mkt information som delgetts personer i min närhet. Vi har jobbat med allt detta under en lång tid och äntligen kunde vi informera om våra tankar. I morgon informeras nästa led och facket sen kan jag berätta även här.
Jag älskar att skriva, det hjälper mig när jag är arg, frustrerad, lessen o glad. Ibland skriver jag jättemkt och spar till nästa dag då jag läser och kan reflektera o agera utifrån en mer sund tanke.
I dag blev jag helt slut efter vårt möte, skulle ut o äta men åkte hem. Jag har ont i huvudet o känner det som om huvudet skulle sprängas.
Jag vet orsaken och är medveten om att jag skulle hamna här ngn dag, trodde dock jag skulle göra det lite längre fram. 
Men nu är systemet rensat, jag har landat och borstar av mig, analyserar lite o vet att imorgon har känslorna landat. Jag är så förvånad över hur man fungerar, jag kan styra o kontrollera mig 99%av tillfällena o sen vips blir det en liten sak som gör att bägaren rinner över.
Berättar mer imorrn när jag får.
Tänker på mina chefer, det är ett sånt toppengäng. Så otroligt glad över dem i denna stund 😊.
Att ha mina barnbarn ger mig så mkt boost i livet 💓💓.

Allvarligt lyssnande på dagens info.