Vitlök

Suck jag borde ha en varningslampa som blinkar när vitlök kommer in i munnen. Åt det igår. Tänkte att pyttelite överlever jag. Sjuk o mådde som en sopkorg tills 0000 inatt. Nu är allt bra igen. Varför förtränger jag hur dålig jag blir ??
Helg o jag är pigg. Skönt. Hur kommer det sig då att jag inte tränar😂😂😂. Äsch på me kläderna o ta en PW nu. Så jag kommer igång igen. Många v sen jag tränat nu. Bokade förra v men det fick mig ändå inte igång. Bokade av o jobbade iställer. Jippie för min prioritering. Vad är det jag inte fattar? 
Nr 1 - Ewa
Nr 2 - Familjen
Nr 3 - Arbetet

Kanske en A3 på ytterdörren med ovan prioritering skulle få mig o tänka till 😂😂.

Funderar vart jag skall peta in min pappa i helgen. Han gillar o få följa me när vi gör ngt. Kan räcka med fika på stan-det är ju lördag och min tippdag för Cargogänget. Sen lite shopping. Efter det är han nöjd😇. Jag förstår hans behov, fy fan för att sitta instängd o bara vänta på att ngn har tid o komma o hälsa på☺.

Nä nu hörlurarna på så drar jag ut en sväng. Min man är mkt bättre på att prioritera sin träning så han är ute o tränar som jag också brukat....

Njut av lördagen / kram