Vintertid

Vaknade tidigt o kom på att det är vintertid idag. Man fick tillbaka 1 timme som vi blev av med i våras. Skall vårda den timmen ömt idag☺.
Bra beslut att bara ta en PW igår. Helt lagom, kondis är en färskvara och mitt datum för den har gått ut för länge sen nu 😐.
Idag träning-ej bestämt vad än, får se.
Blev en bra dag igår, den blir till det man gör den till ☺.
Avslutades med trevligt sällskap, god mat o som vanligt mkt skratt.
Sovit gott och drömt om att lämna över/lämna av . Dock ej mitt jobb utan gamla kollegor från förr var me o Linda var bebis, skumt.
Men mitt sinne är inställt på vad nästa vecka innebär 😁.
Nu frukost o en söndag med make o ??.

29:de kommer ett mail med den utmaning jag gett mig in i nu, privat. Börjar 1 nov. Skall bli intressant o se om jag har kvar min styrka att klara detta. Kan 79 andra borde jag me kunna. O ja ska prioritera detta ☺. 31 januari är den klar👍👍.