Trött igår o vaknar o fnittrar

I går var jag så trött när jag kom hem, sent som varje dag denna vecka. Möte på dagen, avsmöte med min LC. Sen flytt igen. Hade så ont i fötterna när jag åkte hem, inte optimalt att i 3 dagar gå i stövlar o flytta. Kom hem o möttes av världens bästa man. Tur att han finns. Orkade inte ens ta av mig stövlarna själv😂. Satte mig i soffan o 15 m senare sov jag☺.
Sov gott. Vaknar o läser min mail för jag vet att jag fått träning o matschemat för utmaningen jag gått med i😂😂😂😂.

Allvarligt jag höll på att skratta ihjäl mig. Han skämtar inte. Vi är 100 pers i utmaningen, man lär behöva ta semester😂😃😄😁😁😆.

Man får inte dela med sig men jag säger så här, här skall promeneras o ätas ägg💪.
Om 90 dagar är det klart.
Så har jag inte tid med ngt så är jag ute o går/springer eller cyklar. Tur att man kan göra allt på gymmet me börjar bli kallt ute.
Det är inga korta sträckor som gäller så man får väl gå upp 5 o träna så det är gjort.

Vill bara säga hur skönt mina fötter mådde idag då jag satte på mig gympadojjer. Tur det för det blev lika lång dag idag. Men bara 3 flyttlådor kvar att packa upp på hela kontoret, riktigt nöjd.

När jag plockar upp rensar jag skåpen som fd personer lämnat lite kvar i, knäckebröd sen 2012👎.

Njut nu av helgen. Vi har härligt besök o se fram emot, skall ha båda barnbarnen på lördag då Linda o Micael skall på fest ☺.